Sunday, February 28, 2010

Happy holiday!!!!!

hello my frenz there..fyl dh dekat 2 mingu abis exam.resut pun rasenye macam dh tau.alhamdulillah sume subjek clear tanpa flying colors..hahahaaa.2 subjek giri2 60~tp,bersyukur.sekurang2 nye x yah saya kene balajar untuk ambik saishii pulak.
untuk kawan2 saya,saya doakan korg sume pun lulus dgn cemerlang sume!amin!

rehan n barni balek mlys ker?iyda balek seminggu,min mcm x balek jer kn.safiyyah dgr kabar kaeru.huhu..saya x balek maa~hasrat nk beljar jyuken.tapi,hampeh..dh 2 minggu,nk sentuh buku punye malas..
kawan2..daigaku mana nk gi???fil rase mcm nk gi nagaoka~~almaklumlah,saya di kyushuu ni x de pengalaman yuki oroshii lg..tp,x tau la lg..ichiyo,klo sensei tanye,saye kate je nk gi sana..tenyen sensei duk tanye2~nnti klo korg bincg kat ym..jgn tinggalkan fil sorg2!!!!!!!!!!!sape tinggalkn saya...saya saman spagetti sepinggan~hahaha

ermm lg satu..mase u all dtg kumamoto aritu.ade sape tertinggal brg makeup???sila buat tuntutan dgn chaku barai~hahaa.
tanpa tuntutan...fil anggap sebagai hadiah hari jadi thn lepas je ar..

iyda,mane resepi cheesecake ko???saje nk bagi jeles ak kunun~

*kawan..mai la menulis blog!!!

No comments:

Post a Comment